Feed icon

marți, 28 septembrie 2010

Ofertă servicii 2010


  • evaluare riscuri ssm şi plan de prevenire a riscurilor
  • instrucţiuni proprii ssm şi psi
  • tematici ssm şi psi
  • instructaje ssm şi psi


SECURITATEA MUNCII ŞI SITUAŢII DE URGENŢĂ



Tip produs: TEMATICĂ INSTRUIRE SITUAŢII DE URGENŢĂ | TEMATICĂ INSTRUIRE | SECURITATEA MUNCII | FIŞE DE POST | INTRUCŢIUNI PROPRII | EVALUĂRI DE RISC



1. SECURITATEA MUNCII ŞI PSI – CONSULTANŢĂ ŞI DOCUMENTE A-Z



  • Elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru;
  • Stabilirea atribuţiilor şi răspunderilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului, cu aprobarea angajatorului;
  • Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă;
  • Întocmirea planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent (unde este cazul);
  • Stabilirea şi întocmirea evidenţei zonelor cu risc ridicat şi specific prevazute de lege;
  • Stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănatate la locul de muncă;
  • Întocmirea listelor cu meseriile şi profesiile prevăzute de legislația specifică, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor (unde este cazul);
  • Întocmirea listelor cu posturile de lucru al căror personal necesită examene medicale suplimentare (unde este cazul);
  • Întocmirea listei cu posturile de lucru care, la recomandarea medicului, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic (unde este cazul);
  • Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;
  • Elaborarea deciziilor interne de organizare a activităţii de securitate şi sănătate în muncă impuse de lege;
  • Cercetarea accidentelor de muncă ce au produs incapacitate temporară de munca – la cerere contra cost;
  • Asigurarea materialelor şi mijloacelor tehnice pentru informare şi instruire (tematici, broşuri, materiale de propagandă, cameră video, calculator, etc);
  • Executarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi psi, verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
  • Informarea angajatorului, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie;
  • Instruirea introductiv generală de securitatea muncii şi psi, precum şi testarea cunoştinţelor, completarea fişelor individuale de securitatea muncii şi psi;
  • Instruirea conducătorilor locurilor de muncă privind organizarea activităţii de securitate şi sănătate în muncă şi psi la nivel de societate;
  • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii şi/sau unitatii;
  • Elaborarea tematicii ssm şi psi pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă;
  • Instructaj periodic protecţia muncii + psi
2. Evaluare riscuri/Plan de măsuri pentru prevenirea-anularea riscurilor

3. Plan propriu de securitate şi sănătate antreprenor/subantreprenor
 
Site Meter