- evaluare riscuri ssm şi plan de prevenire a riscurilor
- instrucţiuni proprii ssm şi psi
- tematici ssm şi psi
- instructaje ssm şi psi
SECURITATEA MUNCII ŞI SITUAŢII DE URGENŢĂ
Tip produs: TEMATICĂ INSTRUIRE SITUAŢII DE URGENŢĂ | TEMATICĂ INSTRUIRE | SECURITATEA MUNCII | FIŞE DE POST | INTRUCŢIUNI PROPRII | EVALUĂRI DE RISC
1. SECURITATEA MUNCII ŞI PSI – CONSULTANŢĂ ŞI DOCUMENTE A-Z
- Elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru;
- Stabilirea atribuţiilor şi răspunderilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului, cu aprobarea angajatorului;
- Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă;
- Întocmirea planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent (unde este cazul);
- Stabilirea şi întocmirea evidenţei zonelor cu risc ridicat şi specific prevazute de lege;
- Stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănatate la locul de muncă;
- Întocmirea listelor cu meseriile şi profesiile prevăzute de legislația specifică, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor (unde este cazul);
- Întocmirea listelor cu posturile de lucru al căror personal necesită examene medicale suplimentare (unde este cazul);
- Întocmirea listei cu posturile de lucru care, la recomandarea medicului, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic (unde este cazul);
- Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;
- Elaborarea deciziilor interne de organizare a activităţii de securitate şi sănătate în muncă impuse de lege;
- Cercetarea accidentelor de muncă ce au produs incapacitate temporară de munca – la cerere contra cost;
- Asigurarea materialelor şi mijloacelor tehnice pentru informare şi instruire (tematici, broşuri, materiale de propagandă, cameră video, calculator, etc);
- Executarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi psi, verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
- Informarea angajatorului, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie;
- Instruirea introductiv generală de securitatea muncii şi psi, precum şi testarea cunoştinţelor, completarea fişelor individuale de securitatea muncii şi psi;
- Instruirea conducătorilor locurilor de muncă privind organizarea activităţii de securitate şi sănătate în muncă şi psi la nivel de societate;
- Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii şi/sau unitatii;
- Elaborarea tematicii ssm şi psi pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă;
- Instructaj periodic protecţia muncii + psi
2. Evaluare riscuri/Plan de măsuri pentru prevenirea-anularea riscurilor
3. Plan propriu de securitate şi sănătate antreprenor/subantreprenor